Doe mee!

D66 Oisterwijk is met twee zetels vertegenwoordigd in de Oisterwijkse gemeenteraad. Met ca. 50 leden zijn we een actieve partij en draaien we uitsluitend op een actieve groep vrijwilligers. We zijn altijd op zoek naar enthousiaste leden die zich willen inzetten. Benieuwd hoe je mee kunt doen? Op deze pagina vind je de mogelijkheden:

Lid worden?

Twijfel je er over om lid te worden? Kom kennis maken en schuif binnenkort eens aan bij  één van onze achterbanvergaderingen of Algemene Afdelingsvergaderingen. Vooraf je komst aankondigen is geen noodzaak, maar wel handig. Alle data van vergaderingen en bijeenkomsten staan in onze agenda. Wij laten je graag kennismaken met onze lokale partij om je te helpen bij de beslissing. Je kunt je aanmelden voor een landelijk lidmaatschap op www.d66.nl waarna je ook automatisch lid bent van onze lokale afdeling.

Actief worden voor D66 Oisterwijk?

Ben je al lid en benieuwd hoe jij je steentje kan bijdragen? We vertellen je graag wat we doen en hoe je kan helpen! Neem contact op via info@d66oisterwijk.nl of bekijk de vacatures op de vacaturepagina. Hier vindt u een actueel overzicht van concrete, specifieke functies waarvoor wij direct vrijwilligers zoeken.

Laatst gewijzigd op 17 januari 2021